Contact Info / Websites

All 21 movie Reviews


- Move Your Feet - - Move Your Feet -

Rated 4.5 / 5 stars

nicely done fella :)

wow very nicely done it has been a long time that i've seen a music video of this quality before !!! grats!!!



Ray - Part 3 Introduction Ray - Part 3 Introduction

Rated 2.5 / 5 stars

WTF

I agree with the guy under me!!! like what the fuck man 12MB is that a conscription with tom fulp or something!!!



In to your brain In to your brain

Rated 2 / 5 stars

meh..

Prety good graphX but the story ... like ... WHAT THE FUCK IS THAT!???!!!



my clay loop (green) my clay loop (green)

Rated 4 / 5 stars

SMOOOOooooooTTh

the first clay animation that is very smooth yeah its good



Full Numa Alchemist Full Numa Alchemist

Rated 0 / 5 stars

LOOSER

I HATE AL NUMA NUMA AND THIS IS NOT AN EXEPTION!!



Me vs. Viggo Me vs. Viggo

Rated 4 / 5 stars

little glitch

you have to right clik and press play to see it but its great i like it !!!! hope to see more



I Believe You Have My Sou I Believe You Have My Sou

Rated 3.5 / 5 stars

SHIT

HEY DUDE PUT SOME SOUND!! COULD BE FRONT PAGER!


Misty150jl responds:

thanks! ill work on that!


Madness: Crap Madness: Crap

Rated 3 / 5 stars

Great

still one p oint why do you steal other people characters?!!there are made by Krinkels and you STOLE HIS CHARACTER YOU LOSER!!



Halloween Prank Halloween Prank

Rated 2 / 5 stars

LOL

Just lol!



!!!REBELLION!!! (trailer) !!!REBELLION!!! (trailer)

Rated 5 / 5 stars

ANIME

Lol i dont want to insult you but it made me think of an anime not lot of animation but still good graphics and good story line i like it great job on the graphics


Sythes-of-Death responds:

none taken...infact the way i draw is very much in my own anime style... =p
yes not alot of animation but just because i had such a short time to do it in.....the full thing will have 10x the amount of animation for sure!!!....thanks for the vote